lenen

Op zoek naar Lenen? - Zoek Lenen in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Lenen
Start een campagne - jouw website over Lenen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Lenen > Forum > Algemeen > geldzorgen verdien 600 per week
  Derek  1. Geplaatst op 02 januari 2008 om 14:29 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo

Het zij weer dure dagen geweest,het oude jaar en mischien kan je nu wel wat extra geld beruiken.

Ik kan je hier wel wat in helpen ik ben op zoek naar 2 mensen die min.600 euro per week willen verdienen op een legale manier.

Ik heb zelf een eigen bedrijf in de concert en evennemeten handel,alleen de laatste tijd loopt dat super
zo goed eigenlijk dat de belastingdient dat ook leuk vind,zelf heb ik 2 zakelijke rekeningen en als daar over
een bepaald bedrag geld komt dan betaal ik bijna 50 procent aan de belasting dienst.

Nu is het zo verspreid ik me geld voordat,het binnenkomt bij mij betaal ik alleen de normale belasting.
Ik heb al twee mensen zo aan het werk want, wat ik dus zoek is 1 a 2 mensen die een bankpas over hebben
met pincode die die willen verhuren.

De verdiensten zijn plus minus 600 euro per week en je kan ook in loondienst komen of alles op papier krijgen
voor mij is het belangrijk dat ik mensen zoek per direct.

Heb je intresse mail dan is even.

Dikkedennis  2. Geplaatst op 24 februari 2008 om 16:30 uur     quote nieuw bericht email edit 

Pas op dit is oplichter Dennis Hatzmann !!!!
Ga niet met hem in zee !!!

http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1187869130/2370

Edmo  3. Geplaatst op 24 februari 2008 om 16:31 uur     quote nieuw bericht email edit 

Beste lezers,

Wie graag met politie en justitie in aanraking wil komen moet zeker reageren.
Denk je hiermee een financieel voordeeltje mee te pakken .... helaas.

Wees wijs en kom eens lezen over wie dit nu uiteindelijk gaat.
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1187869130/0

ps. Trek er maar wel wat uurtjes voor uit om het allemaal te lezen.

EdMo
www.internetoplichting.nl

QUOTE:
Op 02 januari 2008 om 14:29 schreef Derek het volgende:
Hallo

Het zij weer dure dagen geweest,het oude jaar en mischien kan je nu wel wat extra geld beruiken.

Ik kan je hier wel wat in helpen ik ben op zoek naar 2 mensen die min.600 euro per week willen verdienen op een legale manier.

Ik heb zelf een eigen bedrijf in de concert en evennemeten handel,alleen de laatste tijd loopt dat super
zo goed eigenlijk dat de belastingdient dat ook leuk vind,zelf heb ik 2 zakelijke rekeningen en als daar over
een bepaald bedrag geld komt dan betaal ik bijna 50 procent aan de belasting dienst.

Nu is het zo verspreid ik me geld voordat,het binnenkomt bij mij betaal ik alleen de normale belasting.
Ik heb al twee mensen zo aan het werk want, wat ik dus zoek is 1 a 2 mensen die een bankpas over hebben

De verdiensten zijn plus minus 600 euro per week en je kan ook in loondienst komen of alles op papier krijgen

Pinokkio  4. Geplaatst op 24 februari 2008 om 20:33 uur     quote nieuw bericht email edit 

MENSEN ALS U DEZE PERSOON TEGEN KOMT WAAR DAN OOK. BELGI╦ OF NEDERLAND BEL DAN DE PLAATSELIJKE POLITIE.
ZIE FOTO VAN DEZE PERSOON: http://tros.nl/uploads/pics/Hartzmann1.jpg

QUOTE:
Op 24 februari 2008 om 16:31 schreef Derek het volgende:
Hallo

Het zij weer dure dagen geweest(VOOR DE MEESTE MENSEN WEL JA DIE JE HEBT OPGELICHT),het oude jaar en mischien kan je nu wel wat extra geld beruiken.

Ik kan je hier wel wat in helpen(NOG MEER MENSEN OPLICHTEN) ik ben op zoek naar 2 mensen(VEEL MEER MENSEN ZIJN OP ZOEK NAAR JOU) die min.600 euro per week willen verdienen op een legale manier.

Ik heb zelf een eigen bedrijf >(FIRMA LIST EN BEDROG) in de concert en evennemeten handel,alleen de laatste tijd loopt dat super
een bepaald bedrag geld komt dan betaal ik bijna 50 procent >(D.H. HEEFT NOG NOOIT EEN CENT BELASTING BETAALD) aan de belasting dienst.

Nu is het zo verspreid ik me geld voordat,het binnenkomt bij mij betaal ik alleen de normale >(GEEN) belasting.
Ik heb al twee mensen >(MEDE OPLICHTERS)zo aan het werk want, wat ik dus zoek is 1 a 2 mensen die een bankpas over hebben
met pincode die die willen verhuren.(UW BANKPAS VERHUREN IS IN STRIJD MET DE WET. GEEF DUS NOOIT UW BANK/GIRO-PAS MET BIJBEHORENDE PINCODE AF AAN DEZE PERSOON.)

De verdiensten (OOK PROBEERT HIJ U HIER MEE OP TE LICHTEN, HET IS EN BLIJFT EEN OPLICHTER. DUS ZEER ONBETROUWBAAR) zijn plus minus 600 euro per week en je kan ook in loondienst >(DE GEVANGENIS) komen of alles op papier krijgen voor mij is het belangrijk dat ik mensen zoek per direct. (NOOIT OP REAGEREN)

Heb je intresse mail dan is even. (NOOIT MAILEN)

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Pinokkio op 24 februari 2008 om 22:27:21

Frits  5. Geplaatst op 05 maart 2008 om 01:06 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 24 februari 2008 om 20:33 schreef Derek het volgende:
Hallo

Niet op reageren, oplichter Dennis Hatzmann aan het werk.
Zie:http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1187869130/2495#2495
Het uitlenen van je bankpas met pincode is strafbaar.

Peter  6. Geplaatst op 13 maart 2008 om 19:55 uur     quote nieuw bericht email edit 

is dit een grapje???

Peter

QUOTE:
Op 05 maart 2008 om 01:06 schreef Derek het volgende:
Hallo

Kelvin66  7. Geplaatst op 10 oktober 2009 om 18:30 uur     quote nieuw bericht email edit 

I knew a couple kids who were retrieved nightly by whistles. ,

Miss67  8. Geplaatst op 13 oktober 2009 om 08:40 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hiroshima Bomb equivalents. ,

Coder20  9. Geplaatst op 22 oktober 2009 om 08:47 uur     quote nieuw bericht email edit 

There is still the problem of the Central Bank itself. ,

Loy26  10. Geplaatst op 23 oktober 2009 om 08:23 uur     quote nieuw bericht email edit 

You want to allow for experimentation. ,

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:

Suggesties voor deze pagina? Klik hier
ę 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy